dimecres, 22 de desembre del 2010

Valoració personal.

A l’ inici de l’assignatura no em pensava que el temari em portés gaires dificultats i tampoc entenia gaire el motiu d’aquesta assignatura a magisteri infantil. Aquest pensament però em va durar poc temps, ja que aquestes classes ens han ensenyat a usar eines diferents per poder tenir recursos a l’hora de treballar diferents temes a l’aula.

Lògicament no ensenyarem als nens a fer un vídeo o a crear una presentació de Power Point o Prezi, però sí que podrem usar aquestes eines per ensenyar-los un vídeo recordant alguna sortida o un Prezi per explicar alguna llegenda.

Després m’agradaria dir que aquesta assignatura m’ha portat moltes hores de treball individual a casa, ja que a la classe només se’ns presentava l’eina i sovint pel meu nivell el ritme de classe era elevat i si volia aprofundir i interioritzar els conceptes ho havia de fer a casa.

Finalment però després d’ estar-me "barallant" hores amb l’ordinador per resoldre els meus dubtes i per intentar que en el meu blog quedés el màxim de ben explicat tots els temes que treballàvem a cada sessió, estic força satisfeta del resultat final del meu blog.

A més a més, aquest blog per a mi no s’acaba amb el final de l’assignatura sinó que tinc intenció d’anar aportant coses noves i amb el temps anar-lo completant i arrodonint. Així doncs, penso que aquesta assignatura m’ha estat molt útil per millorar el meu nivell d’informàtica i també em serà molt útil pel meu futur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada